نخستین فیلم مستند «سینه ما رکس» اکران شد

به مناسبت سالروز فاجعه آتش سوزی سینما رکس آبادان نخستین فیلم مستند «سینه ما رکس» به کارگردانی میترا مهتریان و صادق دهقان در سینما مهر آبادان اکران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، نخستین فیلم مستند «سینه ما رکس» با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر توسعه فرهنگی هنری، مدیر توسعه اجتماعی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند در سینما مهر آبادان اکران شد.

 

فیلم مستند «سینه ما رکس» به کارگردانی میترا مهتریان و صادق دهقان تولید شده است. در آئین اکران این فیلم مستند از 10 قاری برگزیده مسابقه قرآنی ترتیل و قرائت ویژه اعیاد قربان تا غدیر کاری از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند تجلیل و هدایایی به رسم یابود به آن ها اهدا شد.

 

همزمان با اکران این فیلم مستند از پوستر نخستین مهرواره استانی سینما رونمایی شد و پیش از اکران این فیلم مستند از تعدادی از خانواده‌های بازماندگان این فاجعه دلخراش تجلیل به عمل آمد.

 

نخستین مهرواره استانی سینما رکس آبادان در دو بخش ادبی و تجسمی شامل داستان کوتاه، خاطره‌نویسی، گرافیک، پوستر و نقاشی که علاقه‌مندان به حضور در این مهرواره می‌توانند آثار خود را تا یک آبان ماه سال جاری ارسال کنند.

 

کد خبر 962755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha