شهید باغبانی دنبال نشان دادن زیبایی های اسلام به جهانیان بود

برادر شهید باغبانی گفت: نشان دادن زیبایی های اسلام به جهانیان همواره مورد تاکید شهید هادی باغبانی بود و وقتی دوربین هادی به دست دشمن افتاد حقانیت اسلام و دفاع مستشاران ایران اسلامی از حرم آل الله در سوریه ازغول های رسانه ای دنیا برای همگان تبیین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « اسماعیل باغبانی » امروز(30مرداد) در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران هنر انقلاب با محوریت گرامیداشت شهید مدافع حرم و مستندساز « هادی باغبانی» که در حوزه هنری مازندران برگزار شد، بیان کرد: شهدا چراغ راه زندگی هستند و هر شهیدی ویژگی خاصی دارد که شهید می‌شوند. جایگاه هادی باغبانی به خاطر اخلاص در عمل بود تلاش می کرد برای رضای خدا کار کند .

 

برادر شهید باغبانی افزود: عشق هادی به رسانه از کودکی در وی وجود داشت. هادی وفادار به حوزه هنری بود چند سال در حوزه هنری تهران در رشته های مختلف تحصیل کرد.

 

وی ادامه داد: رشته دانشگاهی‌اش حسابداری بود اما آن را ادامه نداد و لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی گرفت. بعد از آن به مستند سازی و خبرنگاری روی آورد. چرا که کار رسانه ای را نیاز جامعه اسلامی می دانست.

 

باغبانی به علاقه مندی شهید هادی باغبانی به شهید آوینی و روایت فتح اشاره کرد و گفت: کلاس های حوزه هنری را شرکت می کرد. تا زمانی که  برای اولین بار سوریه رفت. بار دوم  بعد از عید فطر  19 مرداد92 که به سوریه رفت ،28مرداد شهید شد.

 

وی یادآورشد: نشان دادن زیبایی های اسلام به جهانیان همواره مورد تاکید شهید باغبانی بود و سرانجام وقتی دوربین هادی به دست دشمن افتاد حقانیت اسلام و دفاع مستشاران ایران اسلامی از حرم آل الله در سوریه ازغول های رسانه ای دنیا برای همگان تبیین شد.

 

به گزارش شبستان، در این مراسم اثر هنری عاشورا با موضوع حضرت ابوالفضل(ع) اثر« شهربانو حسین‌زاده» رونمایی شد و این اثر به نمایندگی از خانواده شهید هادی باغبانی به برادر شهید باغبانی اهدا شد.

همچنین خبرنگاران هنر انقلاب  در ادامه این مراسم با حضور برادر این شهید مستندساز معرفی و مورد تجلیل شدند.

 

کد خبر 962804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha