۷۲ واحد تولیدی راکد شرق مازندران تا پایان سال به مدار تولید بازمی گردد

خیریانپور گفت: ۷۲ واحد تولیدی راکد شرق مازندران تا پایان سال به مدار تولید بازمی گردند و اشتغال مناسب برای نیروی کار ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر «حسن خیریانپور » امروز (30مرداد) در جلسه شورای اداری استان مازندران به میزبانی فرمانداری بهشهر در شرق مازندران اظهار کرد: 35 واحد راکد تولیدی شرق مازندران از سال گذشته تا 4 ماهه اول امسال به مدار تولید برگشتند که با 72 واحد تولیدی جدید این واحدها تا پایان سال به بیش از 100 واحد تولیدی می رسند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران افزود: به مدار تولید برگشتن واحدهای تولیدی راکد و یا در تملیک بانک ها از سیاست های مهم استانداری مازندران بود که از سال گذشته با برگزاری ستاد تسهیل استان و شهرستان با قوت در حال انجام است.

رازجویان گفت: برگشت 72 واحد تولیدی راکد و 7 واحد در تملک بانک های شرق مازندران در سال جاری می تواند، توسعه مناسبی را در اشتغال منطقه فراهم کند.

 

وی اظهار کرد: هم اکنون  7واحد تولیدی شرق مازندران در تملیک بانک ها هستند که  باید تا پایان سال رفع تملک شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران همچنین به ظرفیت های  بالفعل و بالقوه شرق مازندران اشاره کرد و یادآور شد: سیمان، بندرامیرآباد، نیروگاه، ساوانا و .. از ظرفیت های مهم منطقه است و در ادامه کلید خوردن ایجاد شهرک صنعتی هزارهکتاری و شهرک گلخانه ای 55هکتاری و پتروشیمی با 380میلیارد دلار  در بهشهر می تواند توسعه همه جانبه به همراه داشته باشد.

خیریانپور در ادامه سخنان خود از انعقاد تفاهم نامه ای با بنیاد مستضعفان خبر داد و افزود: برای راه اندازی دامپروری شیری 10هزار راسی و پرواربندی 5هزار راسی و کشت گلخانه با 400میلیارد تومان اعتبار منعقد شده است که در 18ماه آینده  درشرق استان اجرایی می شود.

کد خبر 962809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha