کلنگ زنی و بهره برداری ۱۴۹ پروژه در شهرستان گمیشان

دستمرد گفت: طی مراسمی امروز با حضور مسئولان عملیات اجرایی و یا بهره برداری از ۱۴۹ پروژه به مناسبت هفته دولت در گمیشان انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد دستمرد» عصر امروز (پنجشنبه 30 مرداد) در آیین بهره برداری و کلنگ زنی از ۱۴۹پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در شهرستان گمیشان اظهار کرد: در جهت محوریت زدایی و ارتقاس شهرستان 616 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در نظر گرفته شد.

 

فرماندار گمیشان ادامه داد: از مجموع کل پروژه های هفته دولت در شهرستان گمیشان 119 پروژه عمرانی و 30 پروژه اقتصادی است که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها محرومیت در شهرستان گمیشان کاهش یابد.

 

دستمرد بیان کرد: در هفته دولت با توجه به منویات مقام معظم رهبری و جهش تولید یکی از پروژه های اساسی و عمده شهرستان زهکشی اراضی کشاورزی است که امروز شاهد آیین بهره برداری زهکشی اراضی به طول یک هزار و 733 کیلومتر در شهرستان گمیشان هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از  واحدهای خسارت دیده از سیل و خانواده های دارای دو فرد معلول از مهمترین پروژه هایی است که در هفته دولت در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 962818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha