کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز سپاه پوش عزدارای محرم حسینی شدند

کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که تعداد آن ها به ۳۹۴ کانون می رسد همزمان با ایام محرم حسینی، سیاه پوش عزاداری سید و سالار شهیدان دشت کربلا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که تعداد آن ها به 394 کانون می رسد همزمان با ایام محرم حسینی، سیاه پوش عزاداری سید و سالار شهیدان دشت کربلا است. 

محرم حسینی در سال جاری به گونه ای دیگر برگزار می شود، محوریت برنامه ها و روضه ها با مسجد و فضای مجازی است و در این میان خانه هایی که حسینیه عزاداری شده اند، بیش از همیشه جلوه گر عزداری های مشتاقان امام حسین(ع) است.

تجمع برای عزاداری امام حسین(ع) در قالب قوانین بهداشتی ستاد استانی مبارزه با کرونا در شرائطی است که عاشقان شیدایی آن امام عالی مقام، به خوبی می دانند که این فرصتی برای ارتباط با بهترین عالم است که خون سرخ او در دل تاریخ جوشید و تا همیشه واقعه عاشورا دل ها را می سوزاند و اشک ها را جاری می کند.

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با اذن الله و اذن ملائکه الله و اذن مولا اباعبدالله الحسین(ع) رخت عزای سالار شهیدان کربلا را برتن کرده اند و با سیاه پوش نمودن فضای کانون فرهنگی هنری مسجد خود را آماده تجدید بیعت با آرمان های سید و سالار شهیدان کربلا ساخته اند.

 

کد خبر 962949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha