۱۱۸پروژه در خوسف افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار خوسف گفت: همزمان با هفته دولت ۸۲ پروژه عمرانی و خدماتی افتتاح و ۳۶ پروژه در شهرستان خوسف کلنگ زنی می شود.

«محمد شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 82 پروژه با اعتبار 649 میلیارد و 664 میلیون ریال افتتاح می شود که از این تعداد 17 پروژه شهری و 65 پروژه روستایی هستند.

 

فرماندار خوسف بیان کرد: برای افتتاح 82 پروژه، 82 میلیارد و 262 میلیون اعتبار ملی، 51 میلیارد و یک میلیون ریال اعتبار استانی و 61 میلیون و 234 هزار ریال اعتبار داخلی هزینه شده است.

 

شفیعی افزود: در این مدت 36 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار یک میلیارد و 365 میلیون و 600 هزار ریال کلنگ زنی می شود.

 

وی اضافه کرد: مرکز جامع ترک اعتیاد خوسف در زمین دو هزار متری مربعی با زیربنای 200 متر مربع با امکانات کامل شبانه روزی با هزینه کرد یک هزار میلیون ریال برای اشتغال 10 نفر در روستای تقاب به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار خوسف از افتتاح واحد ریخته گری شمش چدن به ظرفیت 100 هزار تن سالیانه با هزینه کرد 27 میلیون دلار برای اشتغال 230 نفر و طرح توسعه کارخانه فرآوری مس در معدن قلعه زری برای اشتغال 150 نفر به عنوان پروژه های شاخص هفته دولت خبر داد.

 

شفیعی از افتتاح واحد فرآوری و بسته بندی خشکبار با اعتبار 13 میلیارد ریال برای اشتغال 10 نفر هم خبر داد و گفت: افتتاح یک واحد فرآوری و بسته بندی عناب و خشکبار با اعتبار هفت هزار میلیون ریال از دیگر پروژه های شاخص این هفته است.

 

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت واحد فرآوری معدن طلای کودکان با ظرفیت سالانه 150 کیلوگرم طلا برای اشتغال 150 نفر در روستای قلعه زری خوسف از دیگر پروژه هایی است که کلنگ زنی خواهد شد.

 

فرماندار خوسف از افتتاح زمین چمن مصنوعی در روستای سیوجان و بهره برداری از پروژه گاز رسانی به 13 روستای شهرستان خوسف با اعتبار 35 هزار میلیون ریال خبر داد و گفت: با گاز رسانی به این روستاها 220 خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند و برای 31 نفر شغل ایجاد شده است.

کد خبر 963015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha