کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» رونمایی شد

در آیینی از کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» نوشته حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (شنبه ۱ شهریور) در آیین رونمایی از کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» که در دفتر امام جمعه جهرم برگزار شد، گفت: برخی از بزرگان دین آثار خود را در زندان به رشته تحریر در آوردند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه ایده نگارش این کتاب در ایام قرنطینه خانگی به ذهنم رسید و اینکار انجام شد، افزود: مقام معظم رهبری به خاطر اهمیت و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب تاکید بر کار کردن و تبیین این بیانیه را داشتند که این مهم انگیزه ای برای بنده در گردآوری مبانی حدیثی آن شد.

 

 وی ادامه داد: گرچه اینکار مستند کردن یک بیانیه بسیار مهم و نقشه راه کشور برای 40 سال آینده است اما در برابر زحماتی که رهبری انقلاب کشیدند کار ما قابل ذکر نیست.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به تدوین کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب» خاطرنشان کرد: این کار درآمدی بر مبانی و مستندات روایی این بیانیه بوده و درخور و شایسته عالمان و موسسات علمی است که آن را نقد، تصحیح و ادامه دهند.

 

وی با اشاره به اهمیت مستند نویسی عنوان کرد: بیان و ذکر مستندات یک متن سبب اعتماد بیشتر نسبت به آن می شود.

 

امام جمعه جهرم در پایان با اشاره به اینکه این کار فراتر از شهر و قابل ارائه به کل کشور است، تصریح کرد: در شهر کوچک ما کارهای بزرگ انجام  می شود که در نوع خود قابل ارائه در سطح کشور است.

 

به گزارش شبستان، کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در شمارگان یک هزار نسخه در ۷۰ صفحه و به همت امور فرهنگی و تدوین آثار دفتر امام جمعه جهرم چاپ و به بازار کتاب عرضه شده است.

کد خبر 963126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha