«مردانی حوالی خورشید» روانه کتابفروشی ها شد

پروانی از انتشار خاطرات امیر حبیب بقایی، فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش در کتابی با نام «مردانی حوالی خورشید» خبرداد.

«دکتر ناصر پروانی» از چاپ اثر جدید خود با عنوان «مردانی حوالی خورشید» به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان خبر داد و گفت: این کتاب شامل بخشی از خاطرات امیر حبیب بقایی، فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش در دوران جنگ و زندگی خانوادگی  است. در این کتاب به رشادت ها و جهادگری تمامی رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره شده است. در کتاب « مردانی حوالی خورشید» علاوه بر امیر حبیب بقایی به ابعادی از شخصیت شهید منصور ستاری،شهید عباس بابایی و شهید مصطفی اردستانی پرداخته شده است.

 

این نویسنده و شاعر یکی از نکات بارز کتاب «مردانی حوالی خورشید» را تبیین نقش پررنگ همسران شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: یکی از ده فصل این کتاب به نام «پایگاهی به نام همسرم»  است. در بخش هایی از این کتاب به جانفشانی های مردم شهر دزفول نیز پرداخته شده است و در مورد شش عملیات بزرگ و نقش نیرو هوایی در آن صحبت شده است.

 

وی در پاسخ به این سئوال که «مردانی حوالی خورشید» چندمین کتابی است که نوشتید، بیان کرد: کتاب «مردانی حوالی خورشید» پانزدهمین اثر بنده است که در 150 صفحه از سوی انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در شمارگان دو هزار منتشر شده است.  

 

سایه عاشقی، تابوت دخترانه ، تهمت مستجاب، باران، تبسم چشم، دردی به نام عاشقی،‌ دوباره ميسرايمت به نام من به كام عشق، دلی دریا تر از دریا، یک کوزه پر از احساس، کمی دورتر از فاصله ها، شعرهایم بوی باران می دهد ، نگران خودمم، سرطان عشق و دو فنجان غزل از جمله کتابهایی این نویسنده و شاعر است.

 

کد خبر 963154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha