فعالیت فراگیرتر خبرگزاری شبستان موجب موفقیت بیشتر این رسانه تخصصی می شود

کوشکی جهرمی گفت: اگر فعالیت خبرگزاری شبستان، فراگیرتر و عام تر شود، پهنه های بیشتری را پر خواهد کرد و اگر به گونه ای فعالیت کند که افراد غیر تخصصی، احساس تعلق خاطر به این خبرگزاری پیدا کنند، موفق تر خواهند بود.

«سعید کوشکی جهرمی»، با اشاره به اهمیت انتقال اطلاعات درست به جامعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: جامعه امروز، خبرزده است و یکی از ویژگی های جامعه امروز بمباران خبری است و نقش دستگاه های اطلاع رسانی این است که صادقانه با مردم رفتار کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس افزود:  رسانه ها باید به جای انتشار اخبار، اطلاعات را به مردم برسانند زیرا اطلاعات مبنای تصمیم گیری مردم در صدق یا کذب بودن آنهاست.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که ضد انقلاب در فضای مجازی در تلاش برای تخریب انقلاب است، نقش خبرگزاری ها به ویژه خبرگزاری های مذهبی، مطبوعات و رسانه های امین که اطلاعات دقیق و پایه ای به مردم بدهند، نقش جدی است.

کوشکی جهرمی تاکید کرد: در بالغ سازی نظام فکری جامعه این خبرگزاری ها به ویژه در بحران کرونا می توانند نقش مهمی در اطلاع رسانی ایفا کنند و خبرگزاری های مذهبی نیز باید در این حوزه، تخصص کافی داشته باشند و با راستی و صداقت با مردم مدارا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به عملکرد تخصصی خبرگزاری شبستان در حوزه دینی بیان کرد: شخصا با خبرگزاری شبستان ارتباط دارم و آن را تخصصی می دانم زیرا ظرفیت خوبی در حوزه دین دارد.

وی تاکید کرد: اما اگر فعالیت خبرگزاری شبستان، فراگیرتر و عام تر شود، پهنه های بیشتری را پر خواهد کرد و اگر به گونه ای فعالیت کند که افراد غیر تخصصی، احساس تعلق خاطر به این خبرگزاری پیدا کنند، موفق تر خواهد بود.

کد خبر 963174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha