نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «سوگواره عاشورایی» برگزار می شود

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل گفت: نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «سوگواره عاشورایی» همزمان با ماه محرم و عزاداری های حسینی در فضای مجازی برگزار می شود.

«امیر رجبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «سوگواره عاشورایی» همزمان با ماه محرم و عزاداری های حسینی در فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان برای مشاهده آثار هنرمندان استان اردبیل به کانال اخبار هنرهای تجسمی استان اردبیل به نشانی @TajasomiArdabil مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این نمایشگاه به صورت مجازی با هدف نمایش آثار هنری هنرمندان استان برگزار می شود.

 

رجبی اظهار داشت: انتشار نماهنگ «ماه ماتم» به همت اباصلت ابراهیمی به مناسبت ماه محرم سال 99 از دیگر برنامه های حوزه هنری برای تبلیغ کارهای فرهنگی در راستای بهره مندی عموم مردم از فیوضات ماه محرم و عزاداری در این ایام کرونایی است.

 

وی خاطر نشان کرد: این مجموعه صوتی و تصویری با نام «سید العطشان» از طریق کانال @SeyyedAlatshan در اختیار عموم علاقمندان قرار گرفته است.

 

مدیر کل حوزه هنری استان افزود: تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه هنری در ماه محرم به دلیل شرایط کرونایی از طریق فضای مجازی پیگیری می شود و امیدواریم بتوانیم سهم بسزایی در رونق عزاداری های خانوادگی در سوگ سید شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین (علیه السلام) داشته باشیم.

کد خبر 963210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha