محرم ، ماه انتقال پیام صلح و هارمونی به جهان است

سروزیر سابق جامو و کشمیر و رئیس حزب کنفرانس ملی این کشور در اظهارات جدیدش تاکید که ماه محرم منتقل کننده پیام جهانی صلح و هارمونی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «greaterkashmir »،  سروزیر سابق جامو و کشمیر و رئیس حزب کنفرانس ملی این کشور در اظهارات جدیدش تاکید که ماه محرم منتقل کننده پیام جهانی صلح و هارمونی است.

 

«فاروق عبدالله» در این باره گفت: ماه محرم که اولین ماه در تقویم اسلامی به شمار می رود منتقل کننده پیام صلح و هارمونی به همه جهان است.

 

وی در بیانیه ای در این باره نوشت: ماه محرم دارای اهمیت تاریخی بسیار زیاد است چرا که در این ماه امام حسین (ع) نوه پیامبر اکرم (ص) زندگی خود و خانواده اش را در راه اسلام قربانی کرد.

 

سر وزیر سابق جامو و کشمیر خواستار تضمین فراهم کردن همه امکانات لازم برای عزاداران حسینی به منظور برگزاری مراسم ماه محرم شد.

 

حزب کنفرانس ملی جامو و کشمیر هفته گذشته نیز از دولت این کشور خواست تا همه تسهیلات لازم را برای عزاداران حسینی در دهه محرم ،مهیا کند.

 

این حزب با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که همه امکانات اولیه برای برگزاری عزاداری امام سوم شیعیان باید در اختیار عزاداران قرار بگیرد.

 

 اعضای این حزب از مقامات منطقه ای درخواست کردند تا همه تلاش خود را برای تضمین برگزاری امن و آرام مراسم سوگواری امام حسین (ع) در دهه محرم انجام دهند تا عزاداران با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نشوند.

کد خبر 963330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha