طبیب تجلی اسم شافی خداوند است

رزم در پیامی روز پزشک را تبریک گفت: حرفه پزشکی حرفه ای ارزشمند و مقدس است و اسم طبیب تجلی اسم شافی خداوند است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رزم» در پیامی با گرامیداشت روز پزشک، اظهار داشن: حرفه پزشکی، حرفه ای ارزشمند و مقدس است.

 

وی افزود:  کوشش برای نجات جان انسان ها و اعاده حیات و سلامت به آنان و درمان بیماری ها و تشفی و تسکین آلام دردمندان و تلاش در راستای بقای نسل و سالم‌سازی محیط انسانی خود از ارزش های اخلاقی است.

 

رزم خاطرنشان کرد: در واقع طبیب تجلی اسم شافی خداوند می باشد که در عالم ملک ظهور کرده است.



وی افزود: اهمیت این حرفه تا بدانجاست که پیامبر اکرم حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم در حدیثی دانش را منحصر در دو گونه «دانش دین» و «دانش بدن» دانسته و اسلام تا آنجا به سلامت انسان اهمیت می‌دهد که اگر تکلیفی واجب به تندرستی آدمی لطمه بزند، انجام آن از نظر شرع لا‌زم نمی باشد.


رزم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت کشور و فداکاری ها و ایثارگری‌های جامعه پزشکی در سالیان متمادی بویژه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا و معالجه و درمان بیماران مبتلا، اظهار کرد: بدینوسیله فرا رسیدن یکم شهریور ماه، سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته و نامدار ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی ایران اسلامی علی‌الخصوص اطبا گرانقدر و عزیز استان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون این خادمان ملت را از درگاه خداوند سبحان مسالت می نمایم.

کد خبر 963342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha