بهره مندی بیش از ۱۹ هزار خانوار فارس از گاز طبیعی در هفته دولت

حسینی گفت: با انجام طرح های گازرسانی در هفته دولت در استان فارس، ۱۹ هزار و ۶۰۰ خانوار از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی»، امروز (شنبه 1 شهریور) از افتتاح طرح های گازرسانی در فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: 254 طرح گازرسانی در هفته دولت در استان فارس افتتاح خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز فارس افزود: این تعداد طرح با اعتبار ۲۳۷ میلیارد تومان در مناطق مختلف فارس شامل گازرسانی به شهر «چاهورز» در لامرد، ۱۱۸ روستا و ۱۳۵ واحد صنعتی و تولیدی استان فارس خواهد بود.

وی اضافه کرد: با انجام این طرح های گازرسانی در هفته دولت در استان فارس، 19 هزار و 600 خانوار از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

حسینی با اشاره به ارائه خدمات متوازن گازرسانی با اجرای این طرح ها بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ها و نصب ۱۰ هزار و ۱۵۰ علمک گاز، شاهد توسعه صنایع فارس و جهش تولید و اشتغال در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: ۱۱۸ روستا در هفته دولت به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند شد که در شهرستان های نی ریز، جهرم، زرقان، لامرد، ممسنی، رستم، مرودشت، سروستان، کازرون، کوار و اقلید ولقع شده اند.

حسینی اعلام کرد: در حال حاضر به ۱۰۲ شهر و 2 هزار و 116 روستا  در استان فارس، گازرسانی شده است که 60 درصد آن در دولت تدبیر و امید به انجام رسیده است.

کد خبر 963348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha