پزشکان اجری بزرگ نزد پروردگار دارند

خادمی با بیان اینکه یقینا پزشکان پاداشی اخروی را نزد پروردگار دارند، گفت: نجات جان و تامین سلامت انسانها موهبتی الهی است که اجر آن با هیچ رقم مادی قابل محاسبه نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« سید موسی خادمی» امروز(1 شهریور) درپیامی با گرامیداشت روز پزشک افزوده است: پزشکان به عنوان نجات دهندگان انسانها از رنج و خطر بیماریها، از این موهبت برخوردار و یقینا پاداشی اخروی را نزد پروردگار خواهند داشت.

 

در ادامه این پیام  استاندار لرستان آمده است: هرچند تلاش و نقش پزشکان در تامین سلامت مردم، همواره مشهود و ارزشمند است، اما درگیری کشور با بحران شیوع ویروس "کووید ۱۹" و بیماری کرونا طی چند ماه اخیر جایگاه مهم و تاثیرگذار این عزیزان را بیش از پیش نمایان ساخت.

 

همچنین آمده است: به راستی که آمار بالای شهدای سلامت در جریان بحران کرونا که بخش عمده ای از این عزیزان از بین پزشکان دلسوز بودند، مصداقی بارز از ایثار و از خودگذشتگی است.

 

استاندار لرستان در ادامه این پیام افزوده است: زادروز پزشک حاذق ایرانی ابن سینا که با نام روز "پزشک" نامگذاری شده است، بهانه ای است تا از زحمات این قشر دلسوز و ایثارگر قدردانی کنیم.

 

خادمی در ادامه افزوده است: فرارسیدن این روز را به تمامی پزشکان هم وطن به ویژه شاغل در استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم با رحمت واسعه ی الهی، تلاش های پزشکان عزیز و سایر فعالان حوزه سلامت و همکاری مردم قدردان، هر چه زودتر از این بحران عبور کنیم.

کد خبر 963359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha