بخش اطفال بیمارستان انزلی به نام دکتر سیامک دیوشلی مزین شد

همزمان با روز پزشک بخش اطفال بیمارستان انزلی به نام دکتر سیامک دیوشلی از شهدای سلامت این شهرستان مزین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، « اسماعیل میرغضنفری » امروز(شنبه، ۱ شهریور) در آئین نامگذاری بیمارستان انزلی به نام دکتر دیوشلی از شهدای سلامت این شهرستان با تقدیر از کادر درمان و تجلیل از پزشکان بیمارستان انزلی اظهار داشت: روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا شباهت بسیاری به سالهای اولیه جنگ تحمیلی داشت و همانند آن روزها که فرزندان این مرز و بوم در جبهه های نبرد حق علیه باطل می جنگیدند شما نیز در صف مقدم این نبرد قرار داشتید.

 

فرماندار بندرانزلی تاکید کرد: در روزهای سخت، پراضطراب و جانکاه شیوع کرونا بیشترین استرس متوجه خانواده هایی بود که فرزندانشان در حوزه بیمارستان و کادر بهداشت و درمان با جان بیماران در ارتباط بودند و هیچ تجربه ای از این بیماری نداشتند، این اقدام آنها ستودنی بود.

 

وی افزود: در مقابله با این ویروس منحوس جوانان کادر درمان مانند سربازان این آب و خاک که از دین، نظام و کیان ایران اسلامی دفاع کردند و به جرات می توان گفت مجموعه پزشکی و کادر درمان همچون روزهای جنگ تحمیلی در مقابل این بیماری ایستادند و با ویروس کرونا مقابله کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: در حافظه مردم این سرزمین فداکاری های کادر درمان حک شده و فراموش نخواهد کرد که چگونه با احساس تعهد و اتکا بر علم و انسانیت در عرصه‌های دفاع از سرزمین و سلامت هموطنان تلاش کردند و پیشرفت هایی را در علوم پزشکی این کشور رقم زدند، این احساس تعهد بسیار ارزشمند است.

 

میرغضنفری با بیان اینکه به داشتن پزشکان خوبی چون شما و همه کسانی که در این کشور زحمت می کشند افتخار می کنم گفت: در سالهای اولیه انقلاب هزاران پزشک غیر ایرانی در این کشور خدمت می کردند اما خوشبختانه با همت مسئولان توانستیم پزشکان حاذقی تربیت کنیم که هم اکنون در اقصی نقاط جهان به فعالیت مشغول هستند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از پزشکان نمونه انزلی با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد و اعضای حاضر در این مراسم شاخه های گل بر مزار شهید سیامک دیوشلی اهدا کردند.

کد خبر 963361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha