سقوط از ارتفاع و امدادرسانی به گردشگران در آستارا

امدادگران جمعیت هلال احمر بندر آستارا به پنج حادثه دیده در منطقه آبگرم علی داشی امدادرسانی کرده و ناجیان غریق نیز در ساحل شریعتی یک نفر را از غرق شدن نجات دادند.

«حسین خورشیدی» به امدادرسانی به گردشگران توسط امدادگران جمعیت هلال احمر اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر آستارا به پنج گردشگر که در منطقه آبگرم علی داشی(روستای گیلده) بر اثر سقوط از ارتفاع دچار حادثه شده بودند، امدادرسانی کردند.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان اینکه براثر سقوط از ارتفاع یک نفر از این گردشگران دچار مصدومیت شده بود، افزود: امدادگران پایگاه صیادلر جمعیت هلال احمر آستارا مصدوم را به اورژانس اردبیل تحویل دادند.


 

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۴ و نیم بامداد امروز(شنبه، ۱ شهریور) به وقوع پیوسته بود، تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر آستارا ساعت ۱۰ صبح عملیات کمک به حادثه دیدگان و انتقال مصدوم را به پایان رساندند.

 

خورشیدی به گردشگران و شهروندان توصیه کرد، در حوادث مختلف با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

 

*نجات یک گردشگر در ساحل شریعتی آستارا

«حسین انزابی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: یک گردشگر اهل شهرستان اردبیل، که عصر دیروز در منطقه خطر آفرین ساحل شریعتی آستارا در معرض خطر غرق شدن قرار داشت که با حضور به موقع ناجیان غریق نجات یافت.

 

رییس هیات نجات غریق بندر آستارا اظهارکرد: با توجه به استقبال مسافران از ساحل آستارا، ۱۵ ناجی در نوار ساحلی استقرار یافته‌ اند و ساعت کار آنها از هشت تا ۲۰ است.

کد خبر 963377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha