پزشکان حافظان سلامت جامعه هستند

حیدرنیا گفت: پزشکان حافظان سلامتی، خالق آسایش و ضامن آرامش افراد جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اعضای پویندگان آرمان شهر فردا، رییس و کارکنان مرکز تندرستی سفیران آوای سلامت به همراه رییس اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا و شبستان امروز(شنبه، ۱ شهریور) به مناسبت سالروز ولادت ابوعلی سینا و روز پزشک در بیمارستان شهید بهشتی آستارا حضور یافته و با اهدای شاخه گل از پزشکان این شهرستان تجلیل و قدردانی کردند.

 

«بختیار حیدرنیا» در این برنامه با تبریک روز پزشک، اظهارکرد: سلامت جسم و روان از ملاک های توسعه یافتگی و پیشرفت یک جامعه محسوب می شود.

 

رییس بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا پزشکان را حافظان سلامتی، خالق آسایش و ضامن آرامش افراد جامعه دانست و افزود: هیچ مرز و محدودیتی نمی تواند پزشکان را از ایفای وظیفه اصلی و حرفه ای شان که همانا خدمت رسانی به دیگران است باز دارد.

 

وی با بیان اينكه اهميت و جايگاه حرفه مقدس پزشكی به عنوان امين و محرم اسرار بيماران شناخته شده است، تصریح کرد: در مواقع بروز سختی ها، بيماری ها و بحران ها اين پزشكان هستند كه عاشقانه و خالصانه وارد میدان عمل می شوند.

 

حیدرنیا گفت: تلاش‌ پزشكان برای درمان نيازمندان و بيماران قابل ستايش است و رفتارهای انسان دوستانه و خدمات بدون چشمداشت آنها، سرمايه اجتماعی جامعه پزشكی است.

 

*مردم همواره از پزشکان به نیکی یاد می کنند

«امیراله یار» نیز در این برنامه روز پزشک را تبریک گفت و افزود: پزشكان خوش نامی دارند و مردم، همواره از آنان به نيكی ياد می كنند.

 

مدیر مرکز تندرستی سفیران آوای سلامت بندر آستارا با بيان اينكه پزشكان در باب رسالتی كه عهده دار هستند در نزد خداوند از امتياز ويژه ای برخوردارند، تصریح کرد: پزشکان، تقدس و شرافت حرفه ‌ای خود را به منصه ظهور رسانده و مثل هر زمان دیگری درمان بیماران را بر جان خود مقدم شمرده ‌اند و هر روز صحنه‌ های فراموش نشدنی ایثار و فداکاری آنها را بر بالین بیماران شاهد هستیم.

 

گفتنی است، يكم شهريور در تقویم کشورمان سالروز ولادت ابوعلی سينا و روز پزشک نامگذاری شده است.

کد خبر 963380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha