مسیر کنگره ملی امام و شهدا در فضای مجازی با قوت ادامه یابد

آقازاده گفت: مسیر کنگره ملی امام و شهدای استان تا برگزاری کنگره در گام دوم با قوت ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقازاده» امروز (1 شهریور) در دیدار با جمعی از اعضای ستاد کنگره شهدای استان که به مناسبت سالگرد شروع فعالیت کنگره شهدای استان در فضای مجازی، برگزار شد، بر ادامه دادن مسیر کنگره در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: امروز همگان دسترسی آسان به فضای مجازی دارند و باید از این فرصت به بهترین شکل در راستای تبیین فرهنگ شهید و شهادت استفاده کنیم.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه کنگره ملی امام و شهدای استان مرکزی بسیار متمایز و شاخص تر از سایر کنگره هایی که برگزار شده بوده است، افزود: شاخص هایی همچون حضور قابل توجه مردم در برنامه های کنگره، خدمات و اقدامات در ذیل کنگره و انبوهی از فعالیت های فرهنگی کنگره یک امتیاز ویژه به کنگره شهدای استان مرکزی داد و سبب برتری آن شد.

 

وی با اشاره به اینکه شاخص هایی که به کنگره شهدای استان برتری داد سبب شد تا اهداف مهمی که در کنگره دنبال می کردیم تحقق پیدا کند، ادامه داد: می توانیم بگوئیم در رسیدن به اهداف والای کنگره بسیار موفق عمل کردیم.

 

این مقام مسئول به برگزاری بیش از یک هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در زمان برگزاری کنگره اشاره کرد و ادامه داد: بیش از پانزده اجلاسیه تخصصی نیز در این راستا برگزار شد و با برگزاری این برنامه های فرهنگی توانستیم به اهدافی که در آن مقطع زمانی مدنظر داشتیم دست پیدا کنیم.

 

استاندار استان مرکزی ضمن تقدیر از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک در راستای برگزاری کنگره گفت: خوشبختانه شورای سیاست گذاری کنگره شهدای استان از همان ابتدای کار با هدایت ها و رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در استان و تلاش های عملیاتی فرمانده محترم سپاه روح الله و دیگر اعضاء همراه بود و تعیین سیاست های کلی در شورای سیاست گذاری کنگره همچنان ادامه دارد.

 

آقازاده همچنین به دیدار اعضای کنگره امام و شهدا با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بعد از دیدار بسیار خوبی که اعضای ستاد کنگره با مقام معظم رهبری داشتیم خوشبختانه اهداف بسیار بزرگ دیگری در شورای سیاست گذاری کنگره تدوین شد و امروز همه اعضاء در کنار مردم انقلابی و شهید پرور استان مرکزی به دنبال تحقق سیاست ها و اهداف مدنظر هستیم.

 

وی به حضور و مشارکت نسل جوان و نوجوان در برنامه های این کنگره اشاره کرد و گفت: یکی از پایه ریزی های اصلی در برنامه های کنگره، تاثیرگذاری بر روی جوانان جامعه بوده است که توانسیتم با استقبالی که جوانان از این برنامه های فرهنگی داشتند به اهداف خود برسیم.

 

وی تاثیر بر روی فضای فرهنگی را از دیگر برکات این کنگره دانست و بیان کرد: این کنگره ملی بسیاری از آسیب های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داد و توانست آنها را کاهش دهد.

 

استاندار استان مرکزی نهضت خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان را یکی دیگر  از فعالیت هایی دانست که در ذیل کنگره و به همت بسیج سازندگی و جهادگران اتفاق افتاد و گفت: در این راستا خدمات بسیار خوبی از جمله نهضت خانه سازی برای محرومین و ولی نعمتان انقلاب در استان به راه افتاد.

 

آقازاده با بیان اینکه هدف گذاری ساخت یک هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در راستای فرهنگ خدمت رسانی کنگره شهدای استان مرکزی در حال انجام است، بیان کرد: از این تعداد ۵۰۰ واحد آن برای ایتام است.

 

این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکل برای اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایطی که به واسطه کرونا ایجاد شده تهیه بسته های معیشتی و کمک به افراد آسیب دیده از کرونا در قالب رزمایش کمک مومنانه و همدلی انجام می شود و اینها هم در راستای فرهنگ ارزشمند خدمت رسانی کنگره شهدای استان مرکزی است که به مردم ارائه می شود.

کد خبر 963381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha