۱۶۱ پروژه عمرانی در اسفراین افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار اسفراین گفت: ۱۶۱ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی بخش دولتی و خصوصی اسفراین با اعتبار ۵ هزار ۴۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

"طاهر رستمی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اسفراین اظهار کرد: ۱۲۹ پروژه در بخش دولتی با اعتبار ۵۲۴ میلیارد ریال، ۲۴ پروژه در بخش خصوصی افتتاح و هشت پروژه کلنگ زنی با اعتبار  ۴ هزارو ۵۷۸ میلیارد  ریال به سرانجام می‌رسد.



فرماندار اسفراین گفت: در بخش دولتی هم دو پروژه مهم شهری شامل کمربند شمالی شهر اسفراین و پارک شهید صالحی با اعتبار ۴۴ میلیارد ریال و ۵۸ پروژه در بخش دهیاری ها، ۱۰ پروژه آسفالت راه روستایی و ۳۶ پروژه آسفالت معابر روستایی افتتاح می شود.



رستمی افزود: کتابخانه مرکزی شهرستان اسفراین که تکمیل آن ‌از مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال گذشته به استان بوده، مجتمع مسکونی ۳۲ واحدی و پروژه هایی در حوزه کشاورزی و نوسازی مدارس، آب و فاضلاب و ورزش و جوانان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح بخش دولتی در هفته دولت در اسفراین است.



فرماندار اسفراین گفت: افتتاح فازهای جدید شرکت صنعتی آذین فورج با اشتغالزایی ۵۰ نفر و ۴ واحد بوم گری با اعتبار ۴ هزار و ۵۷۸ میلیارد ریال از مهمترین پروژه های قابل افتتاح بخش خصوصی اسفراین است.



رستمی گفت: هشت پروژه نیز در این هفته با عتبار ۲۹۹ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود که مهمترین آن کلنگ زنی ناحیه صنعتی صفی آباد با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال است.



وی گفت: افتتاح پروژه های هفته دولت به صورت تجمیعی و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار خراسان شمالی انجام می‌شود.

 


شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 963422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha