مدیریت شهری مشهد در توسعه شهر و پیشگیری از تخلفات موفق بوده است

مرتضوی گفت: در مجموع معتقدیم هرجا که مثلث شهرداری، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کنار هم قرارگرفته اند و هماهنگ بوده اند، مدیریت شهری در توسعه شهر و پیشگیری از تخلفات موفق بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید امیر مرتضوی» امروز(۱ شهریور) در هجدهمین جلسه شورای شهرداران مناطق شهرداری مشهد با بیان اینکه اگر بخواهیم در امر پیشگیری از جرم و تخلف موفق باشیم، باید به سه نکته توجه داشته باشیم، افزود: نکته اول در این راستا این است که باید قبل از اقدام در خصوص موضوعی ابتدا مطالعه و تحقیق کنیم و این مطالعه و تحقیق نباید صرفا تئوری باشد، بلکه باید عملی و کارگاهی نیز باشد.

 

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: لذا پایه و اساس پیشگیری از هر جرم و تخلفی از جمله ساخت و ساز باید مطالعه باشد و نباید اقدامی هیجانی انجام شود زیرا اقدامات هیجانی تاثیر مثبت و بادوامی نخواهد داشت.

 

مرتضوی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در پیشگیری از وقوع جرم موفق باشیم باید کار مشارکتی انجام دهیم، لذا اگر برای پیشگیری از تخلفات چند دستگاه و سازمان کنار هم قرارنگیرند کار درست انجام نمی شود، اظهارکرد: اگر شهرداری با تمام توان و امکانات به تنهایی بخواهد جلو تخلفات را بگیرد، نمی تواند و معتقدیم برای موفقیت حتما باید سایر دستگاه و سازمان ها در کنار شهرداری قرار بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر برویم و ساخت و سازی را تخریب کنیم، نوعی ضایع کردن بیت المال است و جلوی تخلف را هم نمی گیرد لذا باید به دنبال پیشگیری برویم، گفت: در مجموع معتقدیم هرجا که مثلث شهرداری، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کنار هم قرارگرفته اند و هماهنگ بوده اند، مدیریت شهری در توسعه شهر و پیشگیری از تخلفات موفق بوده است.

کد خبر 963424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha