کتاب صوتی «پلاک خادمی» در جهرم تولید شد

نعمت اللهی گفت: کتاب صوتی «پلاک خادمی» اثر شاعر جوان جهرمی به همت بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس تولید شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به تولید کتاب صوتی «پلاک خادمی» برگرفته از مجموعه شعر شاعر جوان جهرمی، گفت: این اثر در قالب شعر پایداری و دفاع مقدس به همت «دانیال بهادرانی» در ۳۱ قطعه منتشر شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: این کتاب شامل خوانش اشعاری در قالب کلاسیک و در موضوعات دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای تیپ فاطمیون، شهدای انقلاب، بهار عربی، علمای شهرستان جهرم و ... بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه این مجموعه شعر سال گذشته منتشر و روانه بازار کتاب شده است، بیان کرد: کتاب «پلاک خادمی» در نخستین مرحله از چاپ به تعداد هزار نسخه به انتشار رسیده است.

 

نعمت اللهی با اشاره به اهداف الکترنیکی کردن این کتاب نیز گفت: نسخه صوتی کتاب «پلاک خادمی» برای استفاده هر چه بهتر مخاطبان توسط بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس منتشر شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت این شاعر جوان جهرمی در عرصه شعر و ادب، خاطرنشان کرد: این کتاب چهارمین اثر شاعر جوان دانیال بهادرانی در حوزه دفاع مقدس و ادبیات پایداری در کمتر از یکسال گذشته است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با اشاره به اینکه 2 اثر دیگر از این شاعر نیز در دست انتشار است، تصریح کرد: یک کتاب درباره سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» و یکی دیگر اثری پیرامون ادبیات دفاع مقدس شهرستان جهرم از این شاعر در دست چاپ است که به زودی منتشر می شود.

 

کد خبر 963426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha