طرح گشایش اقتصادی دولت  به مردم در تغییر شرایط اقتصادی کمک می کند

جمالی پور گفت: طرح گشایش اقتصادی دولت از جمله طرح ‌هایی است که به مردم برای تغییر شرایط اقتصادی کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» بیان کرد: اگرچه تحریم‌های استبکار جهانی، اقتصاد ایران را دچار چالش کرده اما ظرفیت ‌های اقتصادی کشور به قدری زیاد است که اجازه نمی‌ دهد تحریم‌ها جلوی توسعه اقتصادی و فعالیت‌های عمرانی کشور را بگیرد.

 

استاندار قزوین افزود: امروزه با توجه به دسیسه‌های دشمنان، مدیران و مردم همه و همه برای خدمت شایسته ‌تر دست به دست هم داده ‌اند و امروز شاهد هستیم در هفته دولت با وجود تمامی مشکلاتی که دشمنان پیش روی دولت گذاشته ‌اند، طرح‌های متعدد و بزرگ اقتصادی در کشور افتتاح می شود.

 

وی اضافه کرد: این موضوع، پیامی برای دشمنان دارد که راه و مسیر خود را اصلاح کنند چون ملت ایران تحت فشار، تن به هیچ سازشی نمی‌ دهد.

 

جمالی پور افزود: ملت ایران، ملتی بزرگ و تاریخی هستند و تاریخ و تمدن آنها از بسیاری کشورهایی که امروز در جهان نقش ایفا می‌ کنند، بیشتر و بزرگتر است بنابراین از چنین ملتی نباید انتظار داشته باشند ارزش‌ها، فرهنگ و تاریخ خود را زیر پا بگذارند.

 

وی اعلام کرد: ملت ایران، روی پای خود ایستاده‌اند و ظرفیت‌های خود را به خوبی می‌شناسند و افتتاح این پروژه‌ها نشان از قدرت، عزت و مقاومت مردم ایران دارد.

 

استاندار قزوین در خصوص طرح گشایش اقتصادی دولت تصریح کرد: همواره دولت، مسئولیت مدیریت اقتصاد کشور را بر عهده دارد و باید طرح‌ هایی را پیش بینی کند که به اقتصاد کشور و مردم کمک کند و این طرح‌ به منظور مدیریت اقتصاد کشور و فراهم کردن ظرفیت ‌های جدید برای فعالیت‌های اقتصادی مردم به مرحله اجرا درآمده است.

 

وی خاطر نشان کرد: ما هرسال و هر 6 ‌ماه شاهد هستیم که دولت، طرح‌ هایی را با نگاه کارشناسی در جامعه رقم می‌ زند تا برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام برداشته باشد و طرح گشایش اقتصادی دولت هم از جمله طرح ‌هایی است که به مردم برای تغییر شرایط اقتصادی کمک خواهد کرد.

 

کد خبر 963460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha