دستگاه ضدعفونی کننده دست با ماده مصرفی آب در ایلام رونمایی شد

۲ طرح دستگاه ضد عفونی کننده دست با ماده مصرفی آب و ماشین سم پاشی و ضدعفونی کننده در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و دیگر مسئولان اجرایی و فرهنگی استان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در این مراسم، اظهار کرد: نخبگان علمی و بسیجی استان با ساخت این دو دستگاه و به ویژه دستگاه ضدعفونی کننده دست با ماده مصرفی آب دست به کار بزرگی زده اند.

 

سردار« جمال شاکرمی» با بیان اینکه  در ساخت این دستگاه ها  مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، پارک علم و فناوری، بسیج علمی و فناوری و  مجموعه های مختلف پای کار بوده اند تا این دستگاه ها ها با کار علمی و تحقیقاتی و با همت نخبگان بسیجی استان ساخته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه با تلاش کرد به شرایطی برسیم که بتوانیم ایده ها و ابتکارات نخبگان علمی و بسیجی را  به عرصه تجاری سازی برسانیم، تصریح کرد: کارگاهی  برای ساخت این دستگاه ها تجهیز شده و ۲۲ نفر در این کارگاه مشغول به کار شدند و با دست  خالی و تولک برخدا کار خود را اغاز کردند

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: مهم این است که ساخت این دو دستگاه بر اساس تفکر بسیجی آغاز شده است و  بسیج علمی و پژوهشی استان در کنار این جوانان بوده و در زمینه های مختلف برای ساخت این دستگاه ها حمایت شده است.

 

سردار شاکرمی با بیان اینکه تفکر بسیجی در کشور  موجب می شود که به دستاوردهای مختلف در زمینه های مختلف نظامی، علمی، فرهنگی، و ... دست پیدا کنیم، تصریح کرد: با بهره گیری از تفکر بسیجی  می توان کشور را در رفیع ترین قله های دانش و فناوری قرار داد و به حمدالله نیز امروز شاهد بروز این تفکر در اختراعات و ابتکارات جوانان میهن عزیز اسلامی هستیم.

 

 در پایان این مراسم  مراسم از اختراعات و توانمندی های سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه امیرالمؤمنین(ع)درحوزه مقابله با کرونا شامل دستگاه ضد عفونی کننده دست با ماده مصرفی آب و  ماشین سم پاشی و ضدعفونی کننده با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مسولان اجرایی و فرهنگی استان رونمایی شد.

 

گفتنی است در این مراسم از «محمدرضا موسی زاده» و «امین الیاسی»  جوانان نخبه و سازندگان این ۲ دستگاه نیز با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 963638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha