نقش بسیج ادارات در پیشرفت امور و رضایت مردم

آیت الله دژکام گفت: بسیج ادارات می تواند در شناسایی بخش هایی که کارها به درستی به انجام نمی رسد، اقدامات موثری به انجام برساند که رضایت مردم را در پیشرفت امور نیز در پی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژكام»، امروز (یکشنبه 2 شهریور) در دیدار با رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس گفت: بی شک در جامعه همواره مشکلاتی وجود دارد اما نباید به دشمن اجازه سیاه نمایی داد و باید به تلطیف فضای مجازی بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: برای مشکلاتی که امروز فشار اقتصادی در جامعه ایجاد کرده است با استفاده از ظرفیت بسیج می توانیم اقدامات موثری به انجام برسانیم.

وی اضافه کرد: اجرای کمک مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری، راهکار مطلوبی برای کاهش این فشارها بوده است که موجب تقویت همدلی و وحدت میان مردم شده است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: ترویج محبت در جامعه، نسخه کارآمدی است و باید محبت كردن را هر چه بیشتر در جامعه رواج دهیم تا در مقابل دشمن قوی تر و متحدتر باشیم.

آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تجمیع تعهد و تخصص در ادارات تاکید کرد و گفت: خوشبختانه امروز در اداره های ما این تجمیع وجود دارد و دشمن نمی تواند در این حوزه به جنگ تعهد و تخصص دامن بزند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ادامه داد: برای پیروزی در مقابل دشمن باید مقاومت کنیم تا انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی پایدار باشد.

وی با اشاره به نقش بسیج در ادارات بیان کرد: بسیج ادارات می تواند در شناسایی بخش هایی که کارها به درستی به انجام نمی رسد، اقدامات موثری به انجام برساند که رضایت مردم را در پیشرفت امور نیز در پی دارد.

آیت‌الله دژكام بر لزوم رفع موانع تولید در استان تاکید کرد و گفت: قوانین دست و پاگیری که مانع رونق تولید می شود باید برداشته شوند تا بخش تولید رونق بگیرد.

وی افزود: انقلاب اداری، اصلاحات اداری، آگاهی بخشی، استفاده از ظرفیت بسیج و ... همگی موجب رونق و پیشرفت ما می شود که نباید از آنها غافل شد.

کد خبر 963640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha