تجدید میثاق مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با شهدا

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، معاونین و جمعی از مسئولان استانی با شهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استانداری و جمعی از مسئولین استانی امروز (۲ شهریور) به مناسبت هفته دولت با حضور در گلزار شهدای یاسوج، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

 

در این آئین نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، رئیس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه فتح استان و فرمانده نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین استان حضور داشتند و با اهداء گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

«حسین کلانتری» با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا است که هدفمند تر در مسیر آنان گام برداریم و خادم مردم باشیم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مهم ترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهیدان و تداوم بخش راه آنان باشیم.


وی از توجه ویژه دولت به استان اشاره کرد و گفت: در مواردی دست نوشته‌ هایی از رئیس‌ جمهور برای پیگیری و کمک ویژه به استان دارم که نشان می ‌دهد استان تا چه اندازه برای دولتمردان نظام جمهوری اسلامی مهم بوده و دارای جایگاه ویژه است.


کلانتری به برخی اقدامات مهم دولت در حوزه‌ های مختلف از جمله عمرانی در استان اشاره کرد و گفت: همه باید دست در دست هم دهیم و برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه در استان تلاش کرده و با برادری و همدلی برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

 

کد خبر 963668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha