برترین های جشنواره مالک اشتر در بندر آستارا تجلیل شدند

برترین های جشنواره مالک اشتر بسیج نیروهای نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان آستارا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین تجلیل از برترین های جشنواره مالک اشتر بسیج نیروهای نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا صبح امروز(یکشنبه، ۲ شهریور) با حضور فرمانده سپاه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج و نیروهای بسیجی در محل سالن ولایت سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.

 

حجت الاسلام«سید علی سیدرضایی» در این مراسم، اظهارکرد: سپاه و بسیج خط قرمز نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا به شخصیت مالک اشتر اشاره کرد و افزود: مالک اشتر مصداق بارز سرباز واقعی ولایت است.

 

وی تصریح کرد: شخصیت مالک اشتر می تواند الگویی برای همه سربازان ولایت باشد که پا در رکاب ولایت برای دفاع از دین و کیان اسلامی فداکاری می کنند.

 

حجت الاسلام سیدرضایی گفت: این طرح در راستای ایجاد انگیزه بهتر و تلاش بیشتر در بین بسیجیان و نیروهای زیرمجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا اجرا شده است.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح و جوایزی از سالار هرمزپور رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه بسیج شهری شهید نقیب زاده و مریم سیف الهیان رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه بسیج شهری فاطمیه(س) خواهران به عنوان نفرات برتر جشنواره مالک اشتر بسیج نیروهای نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان آستارا تجلیل شد.

کد خبر 963675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha