با مدیران کم کار برخورد می شود/۴۵۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمان قم اضافه می شود

سرمست خطاب به مدیران استان گفت: سال آخر فعالیت دولت است و نباید مدیری کم کاری کند، چرا که در صورتی که کم کاری مشاهده شود، قطعا برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» امروز (یکشنبه 2 شهریور) در جلسه شورای اداری با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: از همان ابتدا اقدامات لازم در این خصوص انجام تا در راستای سلامت جسمی و روحی مردم تلاش شود.
 

استاندار قم گفت: ایجاد وفاق و همدلی در دستور کار دولت قرار گرفت و در استان نیز این موضوع دنبال شد که از همه عزیزان به ویژه مراجع عظام تقلید و ائمه جمعه در کنار کادر بهداشت و درمان قدردانی می کنیم.


وی گفت: با تدابیر ستاد ملی کرونا و رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد اجرایی شدن تمامی مصوبات در استان بودیم و سیاست ما مهار ویروس و جلوگیری از شیوع گسترده آن بود.


سرمست گفت: سلامت و امنیت مردم در دستور کار است و در این راستای الگوی بی بدیل در دنیا بوده چرا که هم به تولید و هم به معیشت و هم سلامت مردم توجه شد.


استاندار قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دولت گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت، ارائه زیرساخت های توسعه و عمران، ارائه آموزش های مجازی، ساخت و سازهای گسترده از جمله بیمارستان و مراکز آموزشی و... از جمله دستاوردهای بزرگ دولت است که با وجود تحریم ها در استان انجام شد.


وی افزود: دو بیمارستان امیرالمومنین(ع) و مادر در استان در دستور کار قرار گرفت که بیمارستان امیرالمومنین(ع) هم اکنون تکمیل و وارد چرخه درمان شده و با راه اندازی بیمارستان دیگر، 450 تخت به مجموعه تخت های استان اضافه می شود.


سرمست خطاب به مدیران استان گفت: سال آخر فعالیت دولت است و نباید مدیری کم کاری کند، چرا که در صورتی که کم کاری مشاهده شود، قطعا برخورد می شود.


استاندار قم همچنین به کمربندی شهید سلیمانی در قم اشاره کرد و گفت: فاز نخست این پروژه سال 1400 به اتمام می رسد و این کمربندی به طول 114 کیلومتر بوده که فاز نخست آن از کیلومتر 11.8 آزادراه قم- تهران به طول 32 کیلومتر آغاز شده و در دستور کار است.

کد خبر 963687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha