۹ طرح ورزشی در لرستان به بهره برداری می رسد

کریمی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت ۹ طرح ورزشی در لرستان به بهره بردری می رسد، گفت: ۳۰ خانه ورزش روستایی لرستان طی هفته دولت تجهیز می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید علی کریمی» امروز(2 شهریور) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصت ارائه دستاوردهای دولت به مردم است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به طرح های ویژه هفته دولت، گفت: ۹ طرح ورزشی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در لرستان به بهره برداری می رسد.

 

وی ابراز کرد: این پروژه‌های ورزشی شامل احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال، زمین چمن طبیعی و پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید ارسلان گودرزی و احداث دیواره صخره نوردی در شهرستان الیگودرز، احداث سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای جهان آباد، جعفر آباد، و ونایی شهرستان بروجرد، زمین چمن مصنوعی بخش زاغه شهرستان خرم آباد و زمین فوتبال مجموعه ورزشی شهید ارکیا شهرستان سلسله می باشد.

 

کریمی همچنین از تجهیز سالن های ورزشی خبرداد و افزود: همزمان با هفته دولت 30 خانه ورزش روستایی تجهیز خواهند شد.

 

وی ادامه داد: طرح های ویژه هفته دولت در زیربنایی به مساحت ۲۸ هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال اجرایی می شود.

 

 مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی، ملی و شرکت ملی نفت در استان به بهره برداری خواهند رسید.

کد خبر 963739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha