فاز دوم مجتمع گلخانه ای نهبندان با اعتبار ۱۱۷ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود

بیکی گفت: فاز دوم مجتمع گلخانه ای نهنبدان با اعتبار ۱۱۷ میلیارد تومان برای اجرای زیرساخت آن آغاز و ۳۰ هکتار به مجموع گللخانه های این شهرستان ها اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،«مجید بیکی» امروز (2 شهریور) در اولین روز از هفته دولت در دیدار با امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: شهیدان باهنر و رجایی دو اسوه خدمت و رادمردی هستند که این ایام به مناسبت گرامیداشت زحمایت این شهیدان به هفته دولت نامگذاری شده است.

 

فرماندار نهبندان ضمن تسلیت ایام محرم گفت: ایام هفته دولت با دهه اول محرم مقارن شده لذا مسئولان باید برای برگشت به ارزش های اسلامی نظام مسیر امام حسین علیه السلام که مسیر حق و عدالت است را مد نظر داشته باشند.

 

بیکی افزود: علی رغم وجود تحریم ها و محدودیت ها؛ کار، تلاش و خدمت در دستور کار همه مدیران قرار دارد لذا با توجه به زاویه های مختلف در کشور، دشمن توان نادیده گرفتن ما را ندارد که نشان از انتخاب درست مسیر در سایه رهنمود های رهبری است.

 

وی گفت: دو مقوله اقتصاد و معیشت نگرانی و دغدغه همه مسئولان است که با تدابیر و همراهی همه مردم با مسئولان، پشت سر گذاشته می شود.

 

244 پروژه با اعتبار 422 میلیارد تومان در نهبندان افتتاح و کنگ زنی خواهد شد

فرماندار نهبندان گفت: در هفته دولت 244 پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی است که 87 پروژه با  بیش از 68 میلیارد تومان افتتاح می شود که از این تعداد 20 پروژه شهری و 67 پروژه در روستا به بهره برداری می رسد.

 

بیکی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی 157 پروژه با اعتبار 354 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت آغاز می شود، در مجموع 244 پروژه با اعتبار 422 میلیارد تومان در نهبندان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که رقم بسیار خوبی است.

 

وی اضافه کرد: گاز رسانی به 15 روستای شهرستان نهبندان و چهار واحد صنعتی  انجام شده است، همچنین  فاز یک آبرسانی به محلات عشایری که در اسفند ماه کلنگ زنی شد، این هفته، با اعتبار هفت میلیارد و 500 تومان آماده افتتاح است، فاز دوم این پروژه با اعتبار 10 میلیارد تومان که در یک ماه گشته شروع شده تا پایان امسال به بهره برداری و950 نفر و 280 خانوار عشایری شهرستان از نعمت آب برخوردار خواهند شد.

 

فرماندار نهبندان گفت: 69 مسکن محرومین از طریق بنیاد مسکن و 230 واحد هم از سوی کمیته امداد با هزینه کرد 17 میلیارد تومان همزمان به هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 

بیکی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت بزرگترین  گاز رسانی به 15 واحد صنعتی، مساکن محرومین و 133 روستای نهنبدان با حضور مسئولان استانی  با اعتبار 171 میلیون تومان در بخش روستایی آغاز خواهد شد.

 

وی گفت: فاز دوم مجتمع گلخانه ای با اعتبار 117 میلیارد تومان برای اجرای زیرساخت آن در نهبندان کلنگ زنی می شود که در مجموع  30 هکتار به گلخانه های این شهرستان اضافه می شود  که گامی بزرگ در راستای رونق تولید است.

 

وی گفت: بیشترین افتتاح و کلنگ زنی های استان خراسان جنوبی مختص نهبندان است لذا در هفته دولت  سال های آینده شاهد افتتاح پروژه های زیادی در راستای رونق اقتصادی و رفع دغدغه های اشتغال خواهیم بود.

کد خبر 963786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha