نظام «فهما» موجب کارآمدی بیشتر مساجد شده است

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین گفت: نظام «فهما» موجب کارآمدی بیشتر مساجد و فعال شدن کارکردهای آن شده است و فعالان کانون های مساجد نقش ارزنده ای در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد دارند.

حجت الاسلام «طاهر عزت خواه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نظام «فهما» موجب کارآمدی بیشتر مساجد و فعال شدن کارکردهای آن شده است و فعالان کانون های مساجد نقش ارزنده ای در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد دارند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین تصریح کرد: مساجد نقش فعال و موثری در مهندسی فرهنگی کشور دارند و باید این نقش در راستای فعال شدن کارکردهای مساجد باشد.

 

وی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش مساجد به گونه ای در جامعه بوده که موجب گره با تمام شئونات زندگی مردم شد و نقش تاثیرگذاری در فعالیت های اجتماعی داشت.

 

حجت الاسلام عزت خواه افزود: مساجد تاکنون توانسته است تاثیر مهمی در گسترش فعالیت های فرهنگی محله داشته باشد و این نقش با توانمندی کارکردهای مسجد همخوانی دارد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: روز جهانی مساجد همزمان با 31 مرداد روز آتش زدن مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی روز مهمی برای ارج نهادن به نقش و جایگاه مساجد است و فعالان این نهاد معنوی باید در خصوص کارکردهای مساجد اطلاع رسانی بهتری داشته باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین اظهار داشت: مساجد زمینه ساز اتحاد و همدلی در بین ملل جهان اسلام است.

کد خبر 963788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha