سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام است

فرهمندپور با بیان اینکه سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام است گفت: سپاهیان و بسیجیان در هر زمان و در هر شرایطی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» امروز (یکشنبه ۲ شهریور) در آئین تکریم خود و معارفه فرمانده جدید سپاه این شهرستان در سالن ولایت سپاه این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام است اظهار کرد: بدون شک این نهاد مردمی و انقلابی به عنوان نماد و جلوه‌گر اقتدار ملت در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در تمامی برهه‌ها، موجب استقرار و ارتقای امنیت و ثبات در کشور بلکه و منطقه در مقابله با تهدیدات و جنگ افروزی‌های متخاصمان ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام بوده است.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح کرد: سپاهیان و بسیجیان در هر زمان و در هر شرایطی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند.

 

وی به نقش موثر و تاثیرگذار بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: این نهاد انقلابی با خدمات ارزنده و کارآمدی خویش، همواره دستاوردهای ارزشمندی برای مردم مناطق محروم داشته و در عرصه‌های سازندگی در مناطق کم‌برخوردار برای دستیابی به آبادانی و پیشرفت این مناطق خدمات ارزشمندی ارائه داده که از مهم‌ترین نمونه‌های اقدامات سپاه در موازات اقدامات نظامی و امنیتی بوده است.

 

فرهمندپور با اشاره به شیوع ویروس کرونا در دزفول عنوان کرد: در هر برهه از مقابله با این ویروس هر کجا که کمک‌رسانی نیاز بود بسیجیان و سپاهیان این مرز و بوم در کنار مردم و پا به پای مدافعان سلامت خدمت کردند.

 

وی به حضور موثر و تاثیرگذار گروه‌های جهای مستقر در بیمارستان بزرگ دزفول اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات زیادی برای برای کاهش آمار ویروس کرونا از جمله برگزاری رزمایش سفیران سلامت انجام شد، که بسیار موثر بود.

 

«هادی سعادت‌زاده» نیز به خدمات سپاه در دوران خدمت خود اشاره کرد و اذعان داشت: احداث ۱۳ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، بازسازی ۸۰ باب منزل مسکونی توسط گروه‌های جهادی، احداث و افتتاح ۴۰ باب مدرسه در طرح هجرت ۳، اهدای ۱۳۰ جهیزیه کامل به زوج‌های نیازمند، ساخت و تحویل چهار باب مسجد در مناطق محروم، احداث هفت زمین چمن، آبرسانی به ۴۰ روستا در مناطق محروم به ویژه احمدفداله و ساخت هفت باب خانه عالم در مناطق محروم و روستایی، احداث هفت باب مدرسه در منطقه محروم احمدفداله توسط قرارگاه فرعی احمدفداله، ساخت و افتتاح پروژه دامپزشکی در بخش شهیون از جمله اقدامات سپاه ناحیه دزفول طی مدت خدمتگزاری بنده بوده است.

 

فرمانده پیشین سپاه ناحیه دزفول همچنین با اشاره به خدمات سپاه دزفول در  زمان سیلاب ابراز کرد: با شیوع کرونا، سپاه دزفول ضمن همراهی با کادر درمانی، بیش از ۸۰ گروه جهادی به صورت شبانه‌روز عملیات ضدعفونی معابر شهرستان را انجام داده ضمن اینکه ۱۴ کارگاه تولید ماسک با حمایت سپاه تاسیس شده است. 

 

سعادت‌زاده همچنین با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده توسط سپاه ناحیه مقاومت دزفول اضافه کرد: در این دوران ۷۰ یادواره برای شهدا برگزار شد ضمن اینکه در این مدت سه هزار دیدار با خانواده شهدا برگزار شد.

 

«محمدرضا لیلی‌زاده» نیز با تاکید بر وحدت بیان کرد: شهرستان دزفول نقش بسزایی در دوران انقلاب و دفاع مقدس ایفا کرده لذا باید همچنان در راستای اهداف انقلاب گام برداشت.

 

فرمانده جدید سپاه ناحیه دزفول ایجاد فضای وحدت و همدلی را ضروری دانست و یاد آور شد: استفاده از ظرفیت بسیج برای رفع محرومیت‌ها و خدمت به مناطق محروم در دستور کار قرار دارد و مانند گذشته با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 963839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha