تصمیم آمریکا برای خروج از منطقه نشانه شکست سیاست‌های این کشور است

سردار شاهوارپور با بیان اینکه آمریکا یکی از بی‌عدالت‌ترین کشورها است گفت: خروج نظامی‌های آمریکا از منطقه نشانه شکست سیاست‌های این کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (یکشنبه ۲ شهریور) در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه ناحیه دزفول که در سالن ولایت سپاه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) در راستای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده که اگر این موضوع را سرلوحه قرار دهیم بسیاری از مشکلات فعلی حل خواهد شد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: فرهنگ عاشورایی در مردم نهادینه شده و می‌بینیم با وجود مشکلات و سختی‌ها مردم در مقابل دشمن ایستادگی کردند که این برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده است.

 

وی ماندگاری انقلاب اسلامی را مرهون ایستادگی و مقاومت برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و تصریح کرد: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان یکی دیگر از دلایل ماندگاری جمهوری اسلامی است.

 

سردار شاهوارپور اضافه کرد: دشمن همواره به شکل‌های مختلف در صدد شکستن این وحدت و اختلاف‌افکنی در بین مردم و مسئولان است چرا که می‌دانند رمز موفقیت ایران در دوران دفاع مقدس و تمام حوادث اتحاد بوده، لذا باید به مقوله وحدت برای افزایش هم‌افزایی توجه و دقت بیشتری داشته باشیم.

 

وی با اشاره به نقش ولایت فقیه در ماندگاری و هدایت انقلاب اسلامی عنوان کرد: تمام دولت‌ها دارای چالش بوده‌اند و در این بین یکسری اقدامات برخی دولت‌ها نظام را تا لبه پرتگاه برد و به فروپاشی نزدیک کرد لذا حضور امام در اوایل انقلاب و رهبری همچون تکیه‌گاه و هدایتگر مهم برای نظام بود بنابراین اطاعت از رهبری و ولایت فقیه برای قوام نظام ضروری است.

 

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان خاطر نشان کرد: حمایت و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه از دلایل مهم مقاومت ایران است لذا دشمن به شدت از این موضوع هراس دارد.  

 

وی به پیشرفت‌های سپاه در حوزه موشکی و سخت‌افزاری اشاره کرد و اذعان داشت: امروز با وجود تحریم‌ها، پیشرفت‌های زیادی در زمینه موشکی و نظامی صورت گرفته لذا دشمن به شدت از این موضوع هراس دارد.

 

سردار شاهوارپور ابراز کرد: بیشتر مشکلات معیشتی مردم ناشی از مشکلات داخلی نظیر احتکار است لذا باید مسئولان باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

 

سردار شاهوارپور با تاکید بر لزوم ارتباط مسئولان و حضور آنها در بین مردم بیان کرد: مسئولان باید امید و انگیزه در جامعه تزریق کنند و با انجام تلاش و کوشش جهت حل مشکلات مردم گام بردارند تا دشمن نتواند از این راه برای ضربه زدن استفاده کند.

 

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها امروز در حوزه مدیریت کرونا در بدترین حالت قرار گرفته‌اند و علی‌رغم سانسور خبری بالا در این کشور، فجایع سنگینی که در زمینه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی با آن مواجه هستند بر هیچکس پوشیده نیست.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به کشته شدن یک فرد سیاه پوست توسط پلیس آمریکا گفت: آمریکا بر خلاف ادعاهایش که با تبلیغات گسترده رسانه‌ای انجام می‌دهد در رفتارهای اجتماعی در صدر بی‌عدالتی قرار دارد و ترامپ چهره واقعی آمریکا را برای تمام دنیا علنی کرد.  

 

وی علت خروج نظامی آمریکا از منطقه را شکست سیاست‌های این کشور عنوان کرد و یاد آور شد: دولت آمریکا با صرف میلیاردها دلار منطقه را تبدیل به یک منطقه جنگی کرد اما امروز در باتلاق خود ساخته گرفتار شده‌اند.

 

لازم به ذکر است، در این آئین از زحمات هادی سعادت‌زاده فرمانده پیشین سپاه ناحیه دزفول تقدیر و محمدرضا لیلی‌زاده به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد.

 

کد خبر 963846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha