بهره برداری از طرح های تامین برق پایدار فارس در هفته دولت

نصیری گفت: هشت طرح تامین و انتقال برق در استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این طرح ها با یک هزار و ۴۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا نصیری»، بعد از ظهر امروز (یکشنبه 2 شهریور) از بهره‌ برداری از هشت طرح تامین و انتقال برق در استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این طرح ها با یک هزار و 47 میلیارد ریال سرمایه گذاری در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس افزود: این پروژه ها در تامین برق پایدار استان نقش بسزایی دارند و موجب جهش تولید در بخش اقتصادی نیز خواهند شد.

وی اضافه کرد: فرصت مطلوبی در هفته دولت برای معرفی دستاوردها و خدمات دولت به مردم ایجاد شده است و معرفی خدمات در حوزه برق در استان نیز گویای انجام خدمات مناسب دولت در این زمینه به شمار می رود.

نصیری اعلام کرد: افزایش ظرفیت ایستگاه «بوشیگان» در کازرون با 85 میلیارد ریال اعتبارات ملی مجوب برخورداری سه هزار و 900 خانوار از برق پایدار می شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس ادامه داد:  ظرفیت ایستگاه «داراب گرد» در شهرستان داراب نیز 95 میلیارد ریال سرمایه گذاری افزایش خواهد یافت و هفت هزار و 100 خانوار از خدمات آن برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد: ظرفیت پست های برق در «بلغان» و «عماد شهر» لارستان با 95 میلیارد ریال و 300 میلیارد ریال در هفته دولت نیز افزایش خواهد یافت.

نصیری با اشاره به افزایش ظرفیت ایستگاه «شهروز» گفت: ظرفیت این ایستگاه در شهر شیراز  با 192 میلیارد ریال سرمایه گذاری افزایش خواهد یافت که  9 هزار و 800 خانوار ساکن این منطقه را تحت پوشش قرار می دهد.

وی اعلام کرد: تعویض تابلوهای کلیدخانه، به روزرسانی شبکه فوق توزیع و انتقال در سطح استان فارس و ... نیز در هفته دولت به انجام می رسد.

 

 

کد خبر 963932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha