هفته دولت فرصتی ارزنده برای تقویت همدلی و توسعه ایران اسلامی است

جهانگیری هفته دولت را فرصتی ارزنده برای تقویت همدلی و توسعه ایران اسلامی دانست و گفت: تأسی از ویژگی‌های والای شهدای دولت، زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با سرعتی مضاعف فراهم می‌کند.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصتی ارزنده و مناسب برای تقویت همدلی و توسعه ایران اسلامی است.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه هفته دولت هفته بزرگ مردانی است که صداقت و اخلاص را سرلوحه خدمت به مردم دانسته و در این راه با اعتقاد به خداوند متعال به کمال واقعی رسیدند افزود: این هفته در حقیقت یادآور حماسه‌آفرینی مردان بی‌ادعا و با عزتی است که خدمت بی‌منت را به همه مردم و خصوصا قشر مستضعف جامعه نهادینه کردند.

 

وی اضافه کرد: این شهدای نیکوسرشت با نثار خون پاک خود، ضمن پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.

 

جهانگیری تصریح کرد: تأسی از ویژگی‌های والای شهدای دولت، زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با سرعتی مضاعف فراهم می‌کند.

 

وی عنوان کرد: در حالی که در برهه حساس کنونی دشمن با ابزار رسانه‌ای برای کمرنگ کردن خدمات کشور تلاش می‌کند، هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام‌های بلند دولت در عرصه‌های مختلف برای مردم تشریح شود.

 

فرماندار اندیمشک هفته دولت را نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و از افتخارات انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: هرچه زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم بیان شود، مردم ایران اسلامی شیرینی این تلاش‌ها را در کام خود بیشتر حس می‌کنند.

 

وی در پایان ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان رجایی و باهنر یاد آور شد: امید است با توکل بر خداوند متعال و پیروی از راه و سیره این شهیدان، شاهد بالندگی بیش از پیش ایران اسلامی باشیم.

 

کد خبر 963977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha