تلاش خراسان جنوبی برای ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز ماهیرود

معتمدیان گفت: با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی که تلاش شبانه‌ روزی دارند، امیدواریم با اقدامات مختلف انجام شده و با تکمیل حوزه‌های زیرساختی شاهد ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز ماهیرود باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد صادق معتمدیان» امروز صبح (۵ شهریور) در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه تأمین زیرساخت های نوار مرزی ماهیرود، اظهار داشت: یکی از اولویت های ما در خراسان جنوبی، تقویت جایگاه مرز ماهیرود است.

 

استاندار خراسان جنوبی افزود: در مرحله اول در جهت توسعه زیرساخت ها قدم برداشتیم و تامین آب، برق و چهار خطه کردن محور سربیشه- درح- ماهیرود از اولویت هاست که در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

به گفته وی، برای اجرای پروژه دوبانده سازی این محور، مناقصه خوبی برگزار شده و پروژه تعیین تکلیف شده است و قطعاً شاهد توسعه مرز ماهیرود خواهیم بود.

 

نماینده عالی دولت در استان با اشاره جایگاه ممتاز مرز ماهیرود خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیتی که منطقه برای دسترسی به شعاع‌های تجاری دارد اقدامات زیرساختی باعث توسعه ترانزیت و مبادلات تجاری خواهد داشت.

 

وی گفت: با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی که تلاش شبانه‌ روزی دارند، امیدواریم با اقدامات مختلف انجام شده و با تکمیل حوزه‌های زیرساختی شاهد ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز ماهیرود باشیم.

 

استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از صحبت هایش در زمینه تأمین برق بازارچه گفت و اظهار داشت: در زمینه تأمین برق روستاها در سطح کشور وضعیت خوبی داریم و همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار شدند و امروز نیز ۱۴۱ طرح برق‌رسانی در استان به بهره‌برداری رسید.

 

معتمدیان افزود: تلاش می کنیم با همت شرکت برق، نیاز بقیه آبادی‌هایی که در تأمین برق دچار مشکل هستند را برطرف کنیم.

 

 

 

کد خبر 964003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha