عملیات اجرایی احداث ۴۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در ایلام آغاز شد

با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، عملیات اجرایی احداث ۴۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در ایلام آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  آیين کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ۴۰۰ واحد مسکونی ایثارگران با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی  آغاز شد.

 

«سعید اوحدی» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید کشور یکی از مهم ترین برنامه سفرش به ایلام را انعقاد تفاهم نامه احداث مسکن عنوان کرد و گفت: در قالب این تفاهم نامه هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای جامعه ایثارگران استان احداث خواهد شد.

 

به گفته اوحدی، با انعقاد این تفاهم نامه ۱۰۰ درصد مشکل مسکن ایثارگران استان ایلام رفع خواهد شد.

 

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، کلنگ زنی زمین مسکن ایثارگران، حضور در گلزار شهدای صالح آباد، دیدار با خانواده شهدا، حضور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رونمایی از طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت در استان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان ایلام است.

 

بر اساس این گزارش امروز قرار است در دومین روز از هفته دولت از ۲۳۳ طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی رونمایی شود.

 

گفتنی است برای این میزان طرح و پروژه ۳ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و ۷۶۵ نفر اشتغالزایی نیز در پی خواهد داشت.

کد خبر 964054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha