اشتغالزایی ۷۳۵ نفر در بخش کشاورزی همدان

رضوانی جلال گفت: همزمان با هفته دولت ۹۱ پروژه کشاورزی با اشتغالزایی ۷۳۵ نفر در بخش های مختلف کشاورزی در استان همدان ایجاد می شود.

«منصور رضوانی جلال» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با هفته دولت تعداد 91 پروژه کشاورزی با اعتبار 750 میلیارد ریال و اشتغالزایی 735 نفر در استان همدان به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان افزود: همچنین یک پروژه گلخانه 30 هکتاری با  اشتغالزایی 300 نفر در شهرستان رزن کلنگ زنی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: از این تعداد طرح ۴۵ طرح مربوط به حوزه آب و خاک، ۱۲ طرح مربوط به تولیدات گیاهی، ۱۵ طرح مربوط به تولیدات دامی و پنج طرح مربوط به صنایع کشاورزی است.

 

رضوانی جلال خاطرنشان کرد: همچنین هفت طرح منابع طبیعی، دو طرح ترویجی و شش طرح مربوط به حوزه شیلات همزمان با هفته دولت در استان همدان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی اظهار داشت: امسال در بخش کشاورزی در حوزه های مختلف باغی، زراعی، گلخانه، دامداری و دامپروری با توجه به همه محدودیت های اقتصادی اتفاقات خوبی برای رشد و توسعه بخش کشاورزی استان همدان رخ داده که بسیار قابل توجه است.

 

رییس سازمان جهادکشاورزی همدان گفت: امسال رقم قابل توجهی از گندم کشاورزان خریداری و هم اکنون ۸۲ درصد از پول کشاورزان استان پرداخت شد.

 

 

کد خبر 964055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha