ادامه کمک های مومنانه در ماه محرم با همت کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم کمک های مومنانه جهت کمک به خانواده های نیازمند به همت کانون فرهنگی و هنری بعثت شهرستان تویسرکان همچنان ادامه دارد.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با توجه به شرایط خاص کشور، نذورات مردم در ایام محرم می‌تواند به سمت کمک‌های مومنانه هدایت شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بعثت شهرستان تویسرکان با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه همزمان با ماه محرم، ادامه داد: در راستای لبیک به ندای مقام‌معظم رهبری مرحله دوم رزمایش مواسات مومنانه با کمک‌های مومنانه جهت کمک به نیازمندان به ویژه کسانی که در دوران شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند، انجام می شود.

 

وی اظهار داشت: در ایام محرم کانون بعثت تویسرکان با همکاری هیات امنای مسجد مراسم عزاداری به همراه اقامه نماز مغرب و عشاء با رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار می کند.

 

وی در ادامه از اختراع یک دستگاه جدید توسط یکی از اعضای کانون جهت ضد عفونی کردن محیط اشاره کرد و گفت: دستگاه چند منظوره (ضدعفونی کننده و گلاب پاش و ) توسط  علی ترکاشوند از اعضای کانون  بعثت انجام شده که   قابلیت عرضه به بازار را دارد.

 

 

 

کد خبر 964066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha