۲۵۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند

رضایی بنا گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شده اند که مجموع این بیماران به رقم ۲۵۵ نفر رسید.

«محمد رضا رضایی بنا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 26 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شده اند که مجموع این بیماران به رقم 255 نفر رسید.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از مجموع 26 نفر تعداد 16 نفر در اردبیل، 1 نفر در پارس آباد، 5 نفر در مشگین شهر، 1 نفر در گرمی و 3 نفر در خلخال به دلیل وخامت حال در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه طی همین مدت 7 نفر از بیماران بدحال کرونایی به دلیل وخامت حال جان خود را از دست داده اند.

 

رضایی بنا عنوان کرد: 54 بیمار بدحال نیز هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند و 36 بیمار نیز پس از بهبودی نسبی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

وی اظهار داشت: خوشبختانه مجموع بیماران نسبت به هفته های گذشته کاهش محسوسی داشته که این نشان از رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح جامعه دارد اما باید این روند تا زمان اعلام وضعیت سفید در استان ادامه داشته باشد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: متاسفانه شهر اردبیل بیشترین آمار مبتلا و مرگ و میر را به خود اختصاص داده و باید شهروندان شهر اردبیل بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 

رضایی بنا خاطر نشان کرد: استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست ها جزو اولویت های بهداشتی شهروندان باشد.

کد خبر 964096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha