همزمان با هفته دولت ۱۰ طرح ورزشی کلنگ زنی می شود

کیومرث پورایراندوست گفت: همزمان با هفته دولت و در راستای اقدامات دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی ۱۰ طرح ورزشی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

«کیومرث پورایراندوست» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: طرح های ورزشی با اعتبار و هزینه‌ ۳۱۷ میلیارد ریال درآذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: هفت پروژه ورزشی در شهرهای سرو، ماکو، میاندوآب، مهاباد و پیرانشهر افتتاح و ۳ پروژه ورزشی در نقده در دستور کار این اداره کل در هفته دولت قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی است برای نمایش اقدامات دولت وقت، تصریح کرد: تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره سرو در ارومیه و زمین ورزشی ماکو در این هفته افتتاح می شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد:  ۹ هزار و ۹۰۰  میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره سرو در ارومیه هزینه شده است.

 

وی با اشاره به اعتبار ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای افتتاح زمین ورزشی ماکو، اضافه کرد: پنج پروژه ورزشی بخش خصوصی نیز در آذربایجان غربی در هفته دولت افتتاح می شود.

 

پورایراندوست گفت: سه پروژه ورزشی شامل استخر سرپوشیده آزادی با پیش‌بینی اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲ سالن چندمنظوره ورزشی با پیش‌بینی اعتبار  ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان نقده کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

گفتنی است، از ۳۹۳ مکان ورزشی متعلق به اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، ۱۲۶ مکان ورزشی در روستاها و ۲۶۷ مکان ورزشی در مناطق شهری واقع است.

کد خبر 964133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha