توزیع ۳۰ بسته معیشتی ماه محرم به همت کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر

قلندری از توزیع ۳۰ بسته معیشتی ماه محرم به همت کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر خبر داد و گفت: این بسته ها در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

« عقیل قلندری»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر اظهار کرد: 30 بسته معیشتی د رماه محرم در قالب برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان منطقه به همت کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر توزیع شد.

 

 

مدیر مسئول کانون‌های فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود:این اقدام به منظور همدلی و احسان به خانواده‌های نیازمند و با مشارکت کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر انجام شده است.


 

وی اضافه کرد: این بسته‌ها در قالب کمک های معیشتی و به صورت مواد خشک به ارزش 75 میلیون ریال تهیه شده و در بین نیازمندان منطقه توزیع شد.
 

 

قلندری گفت: کمک و احسان به خانواده‌های نیازمند از تاکیدات دین اسلام و از اموری است که در جامعه اسلامی از ارزش والایی برخوردار بوده و دستگیری از نیازمندان در شرایط کرونایی امروز به وظیفه عمومی تبدیل شده است.



وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) بهشهر در طول چند ماه گذشته با کمک خیرین اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند کردند و امروز این کمک و همدلی در راستای همان احسان و کمک مومنانه شکل گرفته است.

 

مدیر مسئول کانون‌های فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) بهشهر همچنین با اشاره به فضاسازی برای محرم در مسجد هم خاطر نشان کرد: با تلاش انجام شده عزاداری محرم با رعایت پروتکل بهداشتی و به همت جوانان کانون عزاداری محرم در شب های محرم به مدت یک ساعت برگزار است.

 

قلندری گفت: عزاداری امام حسین(ع) عشق و علاقه ای است که با گوشت و پوست ما عجین شده است و امسال که از برنامه های محرم محروم هستیم؛ برای مقابلا با کرونا، عزاداری با رعایت دستورالعمل ستاد کرونا با قوت برگزار است.

کد خبر 964151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha