افتتاح دفتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شرق تهران

دفتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شرق تهران صبح امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، صبح دوشنبه، طی مراسمی با حضور فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران دفتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در ورامین افتتاح شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز تشکیل مجدد این دفتر را یک ضرورت دانست و خواستار همکاری همه جانبه مسئولان و مردم با این دفتر شد.

محمودی عنوان داشت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به ویژه مواد مخدر باید به اولویت و دغدغه اصلی مسئولان تبدیل شود تا با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود، از ابتلای افراد جامعه به این بلای خانمان سوز جلوگیری شود و در این زمینه یکی از حلقه‌های مفقوده در امر مبارزه با مواد مخدر، ناآگاهی خانواده‌ها از اثرات سو مصرف مواد مخدر به ویژه مخدرهای صنعتی است، چه بسیار خانواده‌ها که حتی اسم برخی از مواد مخدر را تا به حال نشنیده و شکل ظاهری آن را نیز ندیده‌اند که این امر خلاء را بین خانواده‌ها برای مقابله با مواد مخدر بیشتر می‌کند.

گفتنی است این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزرای ارشاد و آموزش و پرورش و جانشین بسیج برگزار شد، مؤمنی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر به اهمیت منطقه شرق تهران اشاره کرد و گفت: به همین منظور این دفتر شکل گرفت و مورد حمایت خواهد بود.

لازم به ذکر است که در این مراسم کاشفی دبیر این شورا در شرق از همکاری مسئولان شهرستان در این رابطه تقدیر کرد.

کد خبر 964169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha