۷ طرح عمرانی در بندر آستارا به بهره برداری رسید

در دومین روز از هفته گرامیداشت دولت؛ ۷ طرح عمرانی و عام المنفعه در شهرستان آستارا افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در دومین روز از هفته گرامیداشت دولت و بدون حضور مسئولین، امروز(دوشنبه،۳ شهریور) ۶ طرح عمرانی و گردشگری شهرداری آستارا و یک طرح اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

نصب المان در ضلع شرقی پارک تالاب استیل، احداث پارک محله ‌ای در کوچه پانزدهم خیابان شهید رستمیان، کانال جمع آوری و هدایت آب ‌های سطحی معابر در خیابان فرهنگیان، کوچه ‌های هفتم شهید خدایی، اکبرزاده، پنجم و هفتم شهید رستمیان و نهم خلیل آباد به طول یکهزار و ۱۴۰ متر، آزادسازی حریم رودخانه مرداب حد فاصل خیابان فارابی تا عباسیه جنوبی، آسفالت معابر سطح شهر به مساحت ۳۵ هزار متر مربع، کف سازی و پیاده رو سازی در سطح شهر به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع از جمله پروژه های عمرانی و گردشگری شهرداری بندر آستارا بودند که به بهره برداری رسیدند.

 

این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

 

همچنین امروز طرح ساماندهی ورودی شهر مرزی بندر آستارا از سمت اردبیل که توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شده است به بهره برداری رسید.

 

برای  جدول گذاری، تسطیح و اجرای این طرح یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

گفتنی است، هشتم شهريورماه سالروز شهادت شهيدان رجایی و باهنر است كه به اين مناسبت از دوم تا هشتم شهريورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

کد خبر 964177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha