برگزاری مسابقه بازشناسي بانوان روايتگر

عزیزی، گفت: مسابقه بازشناسي بانوان روايتگر در قالب شعر كوتاه، متن ادبي، كليپ، اينفوگرافي، عكس نوشته، استيكر، دل نوشته كوتاه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سمیه عزیزی»، امروز(3شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقه بازشناسي بانوان روايتگر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: معرفي و بازشناسي بانوان راوي شهيد و شهادت در واقعه كربلا و دفاع مقدس موضوع این مسابقه است.

 

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات حوزه علمیه با محتوای شعر كوتاه، متن ادبي، كليپ، اينفوگرافي، عكس نوشته، استيكر، دل نوشته كوتاه و ... در مورد بانوان راوي واقعه كربلا و دفاع مقدس با به کارگیری دو زبان زنده دنیا برگزار خواهد شد.

 

عزیزی مهلت ارسال آثار را تا پایان ماه محرم عنوان کرد و اذعان داشت: نتایج این دوره از مسابقات در هفتم ماه صفر، مصادف با شهادت امام حسن مجتبي(ع) اعلام خواهد شد.

 

وی در ادامه به برگزاری برنامه های عزاداری محرم اشاره کرد و گفت: مراسم عزاداری محرم امسال در حیاط مدارس علمیه خواهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: مسابقات کتابخوانی با محوریت محرم و قیام امام حسین(ع)، حضور فعال خواهران طلبه و تبلیغ در فضای مجازی، برگزاری گفتمان های دینی با موضوع محرم از دیگر برنامه ها است.

کد خبر 964197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha