توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در قزوین

حجت الاسلام مجیدی از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفات بین خانواده های نیازمند در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» در مراسم توزیع بسته های معیشتی با عنوان طرح شمیم حسینی که امروز (دوشنبه ۳ شهریور) در آستان مقدس امامزاده حسین قزوین برگزار شد، بیان کرد: این مراسم در بقعه متبرکه امامزاده حسین (ع) برگزار شد تا یادآوری باشد امامزادگان همانطور که در زمان حیات دستگیر، هدایت گر و کمک حال جامعه بودند، در زمانی که به ظاهر در بین ما نیستند و حضور فیزیکی و جسمی ندارند هم این صفات از آنها جدا شدنی نیست و همچنان هدایت گر در حوزه معنوی بوده و در حوزه معیشتی هم اثرگذار هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: این اقدام هم از محل اجرای موقوافات متصرفی و غیرمتصرفی استان که مربوط به اطعام عزاداران حسینی است، صورت گرفته که امروز ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله نخست در بین نیازمندانی که شناسایی شدند، توزیع می شود.

 

وی عنوان کرد: اداره کل اوقاف توزیع کننده این بسته ها نیست و این بسته های فرهنگی به نام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که توزیع خواهد شد و ان شاالله تا پایان صفر این رزمایش برگزار می شود.

 

حجت الاسلام مجیدی خاطر نشان کرد: مردم خیر و نیکوکار از طریق شماره حساب طرح شمیم حسینی ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۷۰۳۸۳۲ می توانند کمک های خود را داشته باشند.

کد خبر 964202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha