نشان استاندارد بر روی نمک خوراکی سلاله، جعلی است

قنبریان گفت: در بازرسی کارشناسان از مراکز عرضه مشخص گردید فرآورده نمک خوراکی با نام تجارتی سلاله، دارای نشان استاندارد جعلی می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مرضیه قنبریان» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پیش از این هم در خصوص جعل نشان استاندارد نمک با نام های تجاری آوا و نوین، این اداره کل اطلاع رسانی نموده است و لازم است شهروندان در هنگام خرید به این مهم توجه نمایند.

 

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار داشت: بر اساس ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید، توزیع و عرضه محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری بدون دریافت مجوز استاندارد، ممنوع می باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: شهروندان باید قبل از خرید فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، به نشان استاندارد و کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد توجه کنند. با ارسال کد ده رقمی به سامانه پیامکی 10001517 می توان از اصالت و اعتبار نشان استاندارد، اطمینان حاصل کرد.

 

قنبریان استاندارد سازی را بستر تقویت تولید دانست و گفت: ارائه خدمات و تولید کالا معیاری صحیح برای انتخاب آگاهانه مصرف‌کننده، ضامن توسعه کیفیت و مرغوبیت کالاهاست.

 

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: توسعه  استاندارد سازی بستر رقابتی سالم برای تولیدکنندگان به منظور ورود به بازارهای جهانی و همکاری‌های بین‌المللی پدید آورده است.

کد خبر 964213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha