۱۱ پروژه جهاد کشاورزی در شهرستان خوسف افتتاح شد

همزمان با دومین روز از هفته دولت ۱۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۱۰۶ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال در شهرستان خوسف به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «سید حسن رضوی» امروز (3 شهریور) در آئین افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: همزمان با دومین روز از هفته دولت، 11 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار 106 میلیارد و 383 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

رئیس جهاد کشاورزی خوسف جمعیت برخوردار از افتتاح این 11 طرح را چهار هزار و 905 نفر عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها برای 39 نفر اشتغال پایدار و شغل جدید ایجاد شده است.

 

رضوی افزود: طرح های جهاد کشاورزی در 80 روستای شهرستان خوسف برای بهره مندی یک هزار و 399 خانواده به بهره برداری می رسد که موجب تثبیت اشتغال برای 363 نفر و اشتغال غیر مستقیم 123 نفر شده است.

 

وی بیان کرد: اجرای پروژه آبیاری کم فشار در سطح 42 هکتار با 294 میلیون تومان در روستای شیخ آباد و خودیاری 173 میلیون تومان بوده که در مجموع 467 میلیون تومان هزینه شده که 10 خانوار از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

 

رئیس جهاد کشاورزی خوسف همچنین در جمع مردم روستای رومنجان، گفت: پروژه اجرای خط انتقال آب برای آبرسانی به روستای عیلکی پایین و رومنجان با پنج هزار و 500 متر لوله گذاری انجام شده که حدود 693 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی خسارت سیل هزینه شده است.

 

رضوی در جمع مردم روستای علی آباد، گفت: پروژه احیاء و مرمت قنات روستای علی آباد براکوه با 258 مترمربع حجم عملیات و هزینه کرد160 میلیون تومان اعتبار دولتی  انجام شده که با مشارکت مردم در مجموع با هزینه کرد 189 میلیون تومان افتتاح می شود.

کد خبر 964254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha