​ضرورت تداوم رزمایش مواسات و همدلی در گلستان

​کریمی گفت: همت بلند خیران در مسیر مواسات و همدلی شرایط سختی را که کرونا از نظر اقتصادی برای برخی از اقشار به وجود آورده آسان تر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم کریمی» عصر امروز(دوشنبه 3 شهریور) در آیین معنوی توزیع ۱۰ هزار بسته کمک مؤمنانه در دهه نخست محرم در استان گلستان اظهار کرد: این بسته های معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان توسط خیران و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تدارک دیده شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شاهد آن هستیم که گروه ها و تشکل های مختلف مردمی و دستگاه های اجرایی در کنار هم نسبت به دستگیری از اقشار آسیب دیده و نیازمندان اقدام می کنند.

 

کریمی به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد و گفت: در این راستا و در دهه نخست محرم امروز 10 هزار بسته حمایتی توسط اداره کل اوقاف تدارک دیده شده و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: رزمایش مواسات و همدلی در مراحل مختلف در استان گلستان توسط تشکل های مردمی، هیئت های مذهبی و دستگاه های مختلف اجرایی انجام می شود و واقفان در محرم نیز نیات خیر خود را در این مسیر معطوف کردند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان متذکر شد: در کشورهای دیگر مردم برای دریافت حمایت ها و بسته های معیشتی در صف می ایستند اما در کشور ما مسئولان و دستگاه های مختلف اجرایی در صف خدمت ایستادند تا بسته های معیشتی را به شکل آبرومندانه به دست اقشار آسیب دیده از کرونا و محرمان برسانند و این تفاوت اساسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دیگر است. 

 

کریمی متذکر شد: از دست اندرکارانی که نسبت به تهیه این بسته های معیشتی اقدام می کنند تشکر می کنیم و قطعا این اقدام جهادی پس از دهه نخست محرم در استان گلستان تداوم خواهد یافت.

 

وی افزود: همت بلند خیران در مسیر مواسات و همدلی باعث می شود که شرایط سختی که کرونا از نظر اقتصادی برای برخی از اقشار به وجود آورده آسان تر سپری شود.

 

کد خبر 964294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha