عاملان فروش در نرخ گذاری قیمت مرغ انصاف را در نظر بگیرند

اتحاد با تاکید بر رعایت انصاف در نرخ گذاری قیمت مرغ در جهرم گفت: نرخ بالاتر از ۲۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم مرغ تخلف است و این در حالی است که مرغ دارای ها، این محصول را به ازای هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تحویل عاملان فروش می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «بهنام اتحاد»، امروز (دوشنبه 3 شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به بالا بودن قیمت مرغ به سبب نبود نهاده های دامی همچون ذرت در طی ماه ها اخیر گفت: قیمت مرغ در جهرم نباید افزایشی بیشتر از نرخ مصوب داشته باشد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: اتاق اصناف و اتحادیه صنف مرغ و گوشت در جهرم باید نسبت به بازرسی از عوامل فروش جدی تر عمل کرده و با متخلفان به شدت برخورد کنند.

 

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ بالاتر از 19 هزار و 400 تومان در جهرم تخلف محسوب می شود، عنوان کرد: نرخ بالاتر از 20 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم مرغ تخلف است و این در حالی است که مرغ دارای ها، این محصول را به ازای هر کیلو 17 هزار و 500 تومان تحویل عاملان فروش می دهند.

 

اتحاد با اشاره به اینکه تعداد 28 اتحادیه صنفی در سطح شهرستان جهرم مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در زمینه رفع موانع تولید با تشکیل کارگروه و برگزاری جلسات متعدد فعالیت دارد که ثمراتی نیز داشته است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم همچنین به نظارت مستمر از واحدهای صنفی نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان جهرم ماه گذشته در بازرسی از واحدهای صنفی رتبه اول را در شهرستان های استان فارس کسب کرده است.

کد خبر 964333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha