کرونا فرصتی برای حضور آگاهانه مردم در مساجد برای کمک به نیازمندان

همتی، گفت: کرونا فرصتی شد برای حضور آگاهانه مردم در مساجد برای کمک به نیازمندان و در زمان سخت مقابله با ویروس منحوس کرونا مسجد التیام بخش دلها بود.

میثم همتی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقروکلیایی ضمن تقدیر از روحانیون ، هیات امنای و خادمین مساجد و بقاع متبرکه در راستای حمایت همه جانبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: در زمان های جبهه و جنگ مساجد و بقاع متبرکه پناهگاه مردم بود و امروز هم مساجد در مقابله با کرونا خوب عمل کرده است .

 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه شهری و روستایی مساجد به مکان جمع آوری کمک های مومنانه مبدل شد و با شناسایی افراد و توزیع بسته های کمک معیشتی در میان نیازمندان مشارکت فعالی داشت.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سنقروکلیایی با اشاره به مراسمات محرم افزود: پیرو بیانات مقام معظم رهبری به تصمیمات ستاد کرونا عمل می کنیم ، مسولان از جنس مردم هستند و درجهت حفظ سلامتی آنها تلاش می کنند .

 

همتی تصریح کرد: نگاه مسولان این است که در راستای حفظ سلامتی مردم مراسمات پیرو دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز به نحو احسنت انجام شود. 

 

وی گفت: مردم با حضور آگاهانه  و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات شرکت می کنند و حفظ سلامتی مردم از واجبات بوده که در  اولویت است و هیات امنای مساجد و هیات های مذهبی تلاش می کنند تمامی چارچوب های بهداشتی رعایت شده و شرایط کامل برای عزاداران حسینی فراهم شود .

کد خبر 964358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha